• Menu
  • Skip to right header navigation
  • Skip to main content
  • Skip to secondary navigation
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

Before Header

Maak zelf kennis met Rechtsorde

  • LinkedIn
  • YouTube

Rechtsorde

Rechtsorde: Dé zoekmachine voor alle juridische en fiscale informatie

  • Ontdek Rechtsorde
    • Wat is Rechtsorde?
    • Voor wie is Rechtsorde?
    • GenIA-L (Generative AI)
    • Digitale bibliotheek XPOSI
    • Tutorial
    • Proefabonnement aanvragen
  • Klantervaringen
    • Klanten aan het woord
    • ProRail
    • EUR
    • Mazars
    • Griph
    • NOUN
  • Abonnement
    • Proefabonnement aanvragen
    • Abonnement
  • Contact
  • Inloggen
  • Ontdek Rechtsorde
    • Wat is Rechtsorde?
    • Voor wie is Rechtsorde?
    • GenIA-L (Generative AI)
    • Digitale bibliotheek XPOSI
    • Tutorial
    • Proefabonnement aanvragen
  • Klantervaringen
    • Klanten aan het woord
    • ProRail
    • EUR
    • Mazars
    • Griph
    • NOUN
  • Abonnement
    • Proefabonnement aanvragen
    • Abonnement
  • Contact
  • Inloggen

En kilometers spoor schieten onder mij door..

11 februari 2019 //  by dijkhuizena

Ik ben op weg naar een kennismakingsafspraak met één van onze content partners. Hoewel, van kennismaken is hier niet echt sprake. Dit wordt zeker niet het eerste contact wat we met elkaar hebben, er is al heel wat heen en weer gemaild.

Het is fascinerend hoeveel e-mailverkeer er tussen partijen verstuurd wordt, vaak zonder elkaar ooit in de ogen gekeken te hebben. Het bezoek waar ik nu naar onderweg ben had prima over de mail of telefoon gedaan kunnen worden. De agenda voor deze bespreking is beperkt, maar ik hecht er waarde aan om met onze klanten en partners aan tafel te zitten. Daarnaast vind ik het een prettig idee om te weten met wie ik mail en bel, ook al moet ik er het halve land voor afreizen.

Dit soort bezoeken levert vaak een schat aan informatie op. Eventuele vragen en opmerkingen kunnen direct gesteld worden en oplossingen kunnen soms ter plekke geformuleerd worden, zonder dat daar een hele mailconversatie vol met cc’s aan te pas komt. Bovendien is er ruimte voor een dialoog en komt er altijd meer ter sprake dan wanneer je elkaar telefonisch spreekt.

Er komen een hoop bevindingen en signalen uit deze gesprekken. Het is vervolgens mijn taak om deze te vertalen naar actiepunten en deze terug te koppelen naar het Rechtsorde team. Helaas kunnen we niet iedereen tevreden stellen en moeten er keuzes gemaakt worden over wat opgevolgd wordt. Een ding is zeker, iedereen bij Rechtsorde doet z’n best om het elke dag weer wat beter te maken.

Ik heb er na een hectische periode, waarin er veel administratie afgehandeld moest worden, weer zin in om op pad te gaan en weer vaker bij klanten en relaties te zitten. Uiteindelijk doen we het met z’n allen en met de feedback van onze gebruikers gaat de ontwikkeling en verbetering van Rechtsorde sneller en beter.

 

Sander Mol, Servicemanager

Categorie: Nieuws

Previous Post: « Mental models & wat een koelkast zegt over usability
Next Post: Hulp nodig? Zie de interactieve tips in Rechtsorde »

Primary Sidebar

Recente berichten

  • Artificial Intelligence is mensenwerk
  • ChatGPT in het juridisch onderwijs: verbieden of omarmen?
  • Integratie digitale bibliotheek Praktizijn in Rechtsorde
  • ChatGPT: wat kan dat betekenen voor juridische zoekmachines?
  • Wat is de impact van ChatGPT op het juridische zoeklandschap?

Footer

Contact

Rechtsorde
Maanweg 174
2516 AB Den Haag
088 6780 200
support@rechtsorde.nl

Meer weten over GenIA-L

Lees hier alles over GenIA-L en bekijk hoe het jouw organisatie verder kan helpen.

Volg ons

  • LinkedIn
  • YouTube
  • Demo bekijken
  • Abonnement
  • Proefabonnement aanvragen
  • Contact
  • Inloggen
  • Privacy Statement
  • Algemene Leveringsvoorwaarden

Het laatste nieuws van
Rechtsorde in je mail?

Aanmelden

×